Monday 31 December 2012

selamat tinggal DISEMBER !

mlm niyh ending untuk thun niyh...ohhh...tidakkkk !!!
aq dh 20 thun weyh......

bulan niyh seriuz bulan yang terindah dlm hidup aq...
byk kngn aq dlm bulan niyh.. ^^
sedihnyaaa nk tglkan bulan niyh.. :(

besok bkn ja bulan baru tp stat tahun baru jgk..
aq hrap sgt thun bru aq berjalan dgn lancar..huhu..xnk ad bnda yg xdiingini berlaku..
dan ap2 jew rntgn hrap2 aq dpat lalui dgn kuat..aminn..

~~selamat datang 2013~~

aq nk mulakan hdup baru dgn azam bru..xnk egt lg bnda2 yg lma..
i'm promise my honey ! <3



tetiba teringat tem abg sani nyanyi lagu niyh kt aq..siap gaya2 lg..hehe..
tem tuh seriuz lawak gila..
aq gelak smpy skit2 perut..urghhh...

niyh liriknya !

Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapat ku berikan
Engkau memang cantik
Memang tidak padan dan tidak sepadan

Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bah kau itu ( hehe ..mlu )
Banyak yang tergoda lagi orang kaya

Tiada kereta ku bawa kau jalan-jalan (smbil gedik dy wat gaya sengal ! )
Rumah ku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian kahwin sama kamu 

Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain

abg snggup kew nk lepazkn syg?
amboiiii..ehh..tak3 !!..hehe..
:)

welcome 2013 .. ^^









No comments:

Post a Comment